خرید Autodesk Revit MEP 2012 دستیار تاسیسات
نوشته شده توسط : mohammad

Autodesk Revit MEP 2012 دستیار تاسیسات


خرید Autodesk Revit MEP 2012 دستیار تاسیسات


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته معماری

اتودسک دستیار تاسیسات - کاربرد آسان اتوکد تاسیسات – 2012
Autodesk Revit MEP 2012
نرم افزار دستیار تاسیسات ،یا نرم افزار کاربرد آسان طراحی تاسیسات و مدل نمودن اطلاعات و تاسیسات ساختمان Building Information Modeling BIM برای بررسی طراحی و نمایش تاسیسات مکانیکی ، الکتریکی و لوله کشی ساختمان است . Mechanical, Electrical, and Plumbing MEP . از این نرم افزار - مهندس تاسیسات - مهندسین مکانیک و یا مهندسین معماری و عمران برای رفع نیازهای خود در طراحی و پیاده سازی تاسیسات ساختمان استفاده می کنند . تاسیسات ساختمان به مجموعه لوازم و تجهیزاتی گفته می شود که برای استفاده مفید از ساختمان و تعمییر و نگهداری آن نیاز است ، مجموعه سیستم که استفاده ازساختمان و مجتمع ها را امکانپذیر می کند . طراحی وتجهیزات استفاده از هر ساختمانی با شروع پروژه ساختمان آغاز می گردد و نیازمند طراحی و تعیین دقیق نیازهای ساختمان و مواد و تجهیزات آن می باشد . این طراحی و امکانات استفاده از هر ساختمانی همراه و هماهنگ با ساخت و تکمیل پروژه ساختمان ایجاد و تعبیه می گردند و با پایان پروژه ساختمان می بایست تکمیل شده و آماده استفاده گردند . بنابراین هر طراح مجری و مدیر یک پروژه ساختمانی می بایست با عقل و درایت کامل به این مورد طراحی سیستم تهویه کولر سیم کشی برق ساختمان ، لوله کشی گاز ، آب گرم و سرد ، شوفاژ و.. بپردازد . نرم افزار دستیار تاسیسات کمک بسیار سودمندی به معماران و سازندگان ساختمانی ، بنا و.. در طراحی ، پیش بینی و تجزیه و تحلیل استفاده و بهینه نمودن تاسیسات ساختمان می نماید . از ویژگی های بارز این نرم افزار استفاده از طرح های معماری در طراحی و نمایش و مدل نمودن آنها می باشد . با شبیه سازی و نمایش تاسیسات به صورت واضح و گویا در کنار ساختمان امکان تجزیه و تحلیل و بررسی و تغییر را داده و با استفاده از آن می توان اسناد و دستورات برای مجریان طرح در ساخت هماهنگ و با هم به صورت همزمان و هماهنگ تاسیسات و ساختمان استفاده نمود . و با توانایی پارامتری این طرح ها می توان به سرعت با تغییرات طرح معماری ساختمان مانند تغییرات ابعاد یا کم و اضافه شدن طبقات و..سریعا تغییرات را در تاسیسات نیز اعمال نمود و هماهنگ با تغییرات ساختمان تجهیزات ساختمان و طرح و نقشه و اسناد آن را نیز بهبود تغییر و جدید نمود تا به صورت صحیح و سریع طرح و پروژه ساختمان سازی ادامه یابد . این طرح ها همچنین برای افزایش طول عمر ساختمان و استفاده مناسب ، تعمیرات و نگهداری ساختمان در دوره استفاده یا اصطلاح مهندسی در چرخه طول عمر ساختمان نیز می توان استفاده نمود .

تذکر: به مشخصات سیستم نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز برای استفاده از این نرم افزار توجه کنید . به دلیل استفاده حجم بسیاری از رم و پردازنده توسط ویندوزهای نسل جدید ویستا و سون Vista , Seven 7 می توان توانایی سیستم را به جایگزین نمودن ویندوز ایکس پی مخصوص مانند ویندوز سیاه Windows XP Black Edition 32bit-SP3 و ویندوز 64 بیتی برتر Windows XP 64bit SP2 Superior افزایش داد .




توانایی ها و امکانات این نرم افزار دستیار تاسیسات ساختمان Autodesk Revit MEP 2012
طراحی سریع و آسان آبروها ، این نرم افزار به صورت اتوماتیک و خودکار شیب آبریزها
امکان طراحی سیستم های بزرگ تاسیسات ، قسمت بندی آنها و یا نمایش آنها به صورت کلی جزئی
مشخص نمودن جزئیات طراحی ؛ شما می توانید به اجزاء و قسمت های مختلف جزئیات را نسبت
کمک به شناسایی نزدیکترین نقطه ها ؛ در این نرم افزار امکان جستجویی قرار داده شده
امکان جستجو و بررسی سیستم ها مانند سیستم لوله کشی یا برق و سیم کشی ساختمان
امکان تهیه دستور کاری پویا و مناسب ، می توان با تقسیمات و جزء بندی وظایف و کارها
امکان قراردادن نقل قول ،یادآوری ، متن ، یادداشت ، نکته و شرط بر روی قسمت ها
ابزار و امکانات تجزیه و تحلیل انرژی ، که به وسیله آن بتوانید حرارت و گرما را در ساختمان و تاسیسات بررسی
در این نسخه از اتوکد دستیار تاسیسات همچنین امکانات کار گروهی و شبکه ، سرور Revit Server و توانایی های آن قرار داده شده است .

تذکر: درنصب نسخه 32 بیتی قابل نصب بر ویندوز 32 بیتی نیاز سخت افزاری 3.2گیگابایت پردازنده تک هسته ای ، 1.6GHz دو هسته ای و 4 گیگابایت رم است . اما در نسخه های 64 بیتی مخصوصا ویندوز ویستا و سون دو هسته ای 2.8 گیگاهرتز و رم 8 گیگابایت و.. برای استفاده اجزاء متعدد و کیفیت طرح گسترده بالا ، به صورت معمول حداقل بیش از 2.0 گیاهرتز سرعت نیاز است .به سیستم مورد نیاز توجه کنید.

سیستم مورد نیاز استفاده از نرم افزار Autodesk Revit MEP 2012
برای سیستم های ویندوز 32 بیتی :
ویندوز سون 7Seven 32 بیتی ، ویندوز ویستا سرویس پک دو Vista SP2، ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 Win XP SP3 پردازنده CPU تک هسته ای بیش از 3 گیگا هرتز و دو هسته ای بیش از 1.6 گیگا هرتز 3.0GHz and 1.6 GHz 2 Dual Core به این نکته توجه کنید در صورت استفاده از ویندوز سون 7 Seven به دلیل نیاز به پردازنده و رم بیشتر مورد مصرف خود سیستم نیاز به 3.0 GHz دو هسته ای دارد ولی بر روی سیستم ویندوز ایکس پی XP با بیش تر از 1.6 GHz دو هسته ای نیز نصب می گردد . حافظه جانبی 4 گیگا بایت و فضای مورد نیاز بر بروی هارد دیسک 5 گیگابایت برای نصب و استفاده . حداقل کارت گرافیک 256 مگابایت با کیفیت رنگ خوب و تصویر حقیقی سه بعدی ساز . موس و دی ویدی رام و..تذکر دوم این نسخه بر روی ویندوزهای خانگی Home Edition نصب نمی گردد .

برای سیستم های ویندوز 64 بیتی :
ویندوز 7 Seven سون 64 بیتی ، ویندوز ویستا Vista 64 بیتی سرویس پک 2 ، ویندوز ایکس پی سرویس پک 2 Win XP 64bit SP2 این نسخه بر انواع ویندوز سون و ویستا به غیر ویندوزهای آموزشی و مجانی Home Edition نصب می گردد . پردازنده 3.4 گیگا هرتاز 3.4GHz تک هسته ای ، برای ویندوز های نسل جدید سون تک هسته ای بالاتر یا i5-2300 و بالاتر و دو هسته ای 2.8GHz و بالاتر . برای ویندوز ایکس پی 64 بیت XP Pro X64 پردازنده تک هسته ای 3.4 گیگاهرتز و بالاتر و دو هسته ای Dual Core 1.6GHz و بالاتر . 8 گیگا بایت رم برای کارکرد خوب و 5 گیگا بایت فضای خالی بر روی هارد دیسک برای نصب . در نسخه 64 بیتی برای داشتن کیفیت خوب به حداقل کارت گرافیک 1گیابایت بهتر است دارای حافظه و پردازنده سرخورد و سه بعدی ساز مدل نسل 3 و مونیتور کارت گیفیت رنگ حداقل x 1,050 monitor 1,680 باشد .

نام کامل محصول : Autodesk Revit MEP 2012
حجم و تعداد : 1 DVD کپی و رایت بر روی بهترین انواع DVD
توضیحات : سیستم نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز این نرم افزار کاملا توضیح داده شده است ، همچنین روش افزایش توانایی سیستم برای استفاده از این نرم افزاربیان شده است ، نرم افزار یا سیستم سخت افزارکامپیوتر خود را با بررسی و هماهنگ با هم تهیه نمایید .

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 5,000 تومان

درصد :11

خرید Autodesk Revit MEP 2012 دستیار تاسیسات



خرید AutoCAD Structural Detailing 2011 اتوکد سازه
خرید بسته طرح خود اشتغالی کشاورزی بسنه هدیه
خرید کارتون پرطلا - جوجه اردک کوچولو:اورجینال
خرید تخصیص قابلیت اطمینان




:: برچسب‌ها: خرید , Autodesk , Revit , MEP , دستیار , تاسیسات ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 15 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: